Wednesday 28 September 2011

money money money

Assalamualaikum,

Am I a super clumsy person?

Di kala keluar senyap2 untuk balik solat zuhur di rumah... hati ada sedikit terusik akan kalau-kalau... tp bukan selalu ke buat... biar laa... okies, mulakan enjin, terus keluar dgn laju... smpi di persimpangan puaka RTM aku pn dgn tgk kereta2 di kanan... okies, free... vroom~~

*bang* oh BS sungguh!! aku terlanggar belakang myvi putih. dia angkat tangan, aku angkat tangan... ok2 aku sedar aku salah... aku pn follow dia smpi kemuncak 2... kih3 jiran aku rupanye. aku pn keluar kereta minta maap byk2... nasib baik amoi tu sgt sungguh baik hati... cara ckp lembut je... dpn kete aku plak. kui3 remuk habis geliman...

dah lambat... kene balik sekolah, aku pn minta kebenaran papa nk guna kete vios bw g sek. mmg aku masih belum mengerti sebab2 kemalangan kot... *bang* vios papa langgar kete saga putih aku~ apekah?? aku terasa sgt emosi... duit aku dah laa disebabkan seseorg tu... aku berhutang dgn bank... tambah ni pulak... punye laa dlu2 aku tak pernah pk nk buat duit byk... ni salah satu ujian Allah kot, ttg penilaian duit dlm diri aku... aku sombong sgt dulu ni~~

di sekolah, aku mencari hiburan sendiri... dlm kepala aku dah sgt tensi... tp aku ttp pk jgn hambakan diri dgn duit... cari hikmah sebenar ann~~

No comments: