Sunday 25 September 2011

Sweet~Heart

Assalamualaikum,

Dulu aku selalu terfikir.... hidup aku patutnye skang senang, xde anak nk pk, blk umah dr keje leh terus tidur... tp selepas aku berjumpa dgn rakanku yg baru 4 bulan melahirkan anak... pandangan aku dah berubah kembali...

"Dulu aku selalu fikir, penatnye diorg ni... balik rumah kene layan kerenah anak pula... dah laa keje mmg bertimbun2... kalo aku, mmg susah laa nk fikir..." kata2 kawan aku...

"tapi lepas dpt anak... 1st thing yg nk sgt tgk lepas keje adalah anak... walaupn dia nangis kuat mana pn, aku ttp rasa nk tgk anak aku sepanjang masa... tak kesah busy mane pn, terasa hati aku tenang lepas tgk muka anak aku... "

maybe, itu sebabnya perempuan2 yang telah menjadi isteri dan bonda kepada anak mereka ni dan juga seorang career woman.. aku selalu pandang diorg sbg super woman. But they can become stronger just by the presence of their loved ones. Their strength are the face of their children. Bila agaknya aku akan dapat merasai kekuatan itu? Hanya Allah yang tahu dan InsyaAllah, aku meminta izin daripada Allah untuk membenarkan aku merasai perasaan itu~

No comments: