Friday 5 August 2011

UnEasy

It's the 3rd morning... everytime I wake up, the uneasy feelings keep coming back. Did I dream about something bad... or is it still because of him?

Everytime I tried to remember the things that I have done, I cried. Nampaknye, aku mmg senang terasa hati... Aku tak setabah mane pn... I really hate the feelings of losing a friend. Kenape manusia mesti selalu bw diri jauh2...? Saje ske tinggalkan aku sorg2...?

The moment before it happened, aku solat tarawikh kt Masjid Kolam Air. Dalam ketika semua org buat solat Witir, aku buat solat Istikarah... dgn niat nk buat witir kt rumah, walaupn biasanya gone kpd tido.... hihi. Dalam solat tu, aku terdoa agar Allah sucikan hatinya, muliakan dirinya. And I guess, Allah benar2 makbulkan doa hambanya di bulan Ramadhan and now I do believe with the saying "be careful with what u wished for". If it really gonna happens for good, ini bende baik... kan?

Aku dah merasai kehilangan 3 orang kwn baik secara emotionally, where I have been deeply hurt. Bukan meninggal dunia ye... itu sorg je skang ni, Arwah Azmi Bin Muhammad Nor (Al-fatihah utknya)... So, can I save this 4th friendship? I dun wanna lose anyone anymore... Ya Allah, bantulah sekian hamba-hambamu ini~

No comments: